PL
EN

Stal nierdzewna przeznaczona na konstrukcję samochodu sportowego

Stal nierdzewna przeznaczona na konstrukcję samochodu sportowego

Czy stal nierdzewna 0H18N9 nadaje się na konstrukcję ramową małego samochodu sportowego (ma ona zastąpić wcześniej użytą stal konstrukcyjna S235JRG2).
Jeżeli nie – to, jaką stal nierdzewną najlepiej użyć na tego typu konstrukcję.

Austenityczne stale nierdzewne z powodzeniem nadają się do budowy konstrukcji ramowych samochodów typu Locost, czy generalnie wszystkich klatek bezpieczeństwa rajdowych samochodów wyścigowych.

Austenityczna stal nierdzewna typu EN 1.4301 – AISI 304 (wg starych oznaczeń 0H18N9) jest szeroko stosowana na konstrukcje klatek samochodowych ze względu na dobrą podatność na obróbkę – kształtowanie, cięcie, gięcie, itd., jest dobrze spawalna oraz zapewnia wysoką odporność korozyjną.

Podobne wpisy